KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, February 15, 2011

MY FAVOURITE ARTIST : BoA - Eien



Salam sejahtera semua.

Sekarang ini ramai orang kita mula meminati lagu-lagu korea dan jepun. Aku teringat masa aku studi kat UiTM Seri Iskandar, Perak dulu.  Aku memang dah minat lagu korea dan Jepun masa tue.  Termasuk lagu Mandarin.  Artis Cina yang aku minat dulu Jolin Tsai dan Jay Chou.  Artis Korea Pertama yang aku minat sudah semestinya Rain tapi aku sangat-sangat minat selepas tu ialah KWON BOA.  Sebab ape ye?  Sebab suara dia dan dia pandai menari.  Aku ingat lagi kawan-kawan aku kata aku ni tak betul dan gila. Hahaha. Sekarang siapa yang gila?  Sendiri jawab la.

Aku nak kongsi 1 video clip artis yang aku minat sejak studi dulu sampai sekarang.  Sejak tahun 2005 sampai sekarang. Dah lebih kurang 6 tahun. Lama gak. Hehehe.

Sudi2kanlah tengok dan dengar video clip ni ek?  Dan sila tinggalkan komen-komen anda.

Adios.

-nasz-
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment