Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, October 20, 2010

REPEKKAN RABU!!

Salam sejahtera semua.

Bertemu kita lagi. hehe.. Tadi bz siapkan semua keje-keje yang pending.  Lagi dibuat dan cuba disiapkan, lagi banyak datang. haha... Tapi syok sebab fikir nak siapkan keje je, tak la fikir benda-benda yang menyakitkan hati yang lain.. huhu... Nak buat macam mana, aku patut sedar la sape aku... Bagi dia, aku nie cuma sampah je...hahaha..

Ada la masalah kewangan skit kat sini.  Aku kena kawal skit.  Kalau tidak, jadi tak terkawal la.  Sebab tue la kena ada kawalan. Hehe..faham?..

Actually Perak nie banyak tempat dan tanah untuk dibangunkan tapi cuacanya kalau yang tak biasa, memang agak panas.  Aku da stay kat sini agak lama, so, da biasa la.  Tapi, ada masa memang tak boleh tahan.  Panas siot...

Esok ada taklimat kat ILP Ipoh.  Lusa ada exam Jabatan kat Ipoh.  Letih gila nanti.  Study pun belum lagi nie. hehe.. So, nak gi study la nie.  Lain kali aku sambung kemerepekkan aku di blog aku yang dihasilkan oleh aku dan yang memang aku buat nie...hehe..

Adios.

Wassalam.
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment