KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, October 19, 2010

HARI NI HARI SELASA...

Salam semua.


Hari nie hari Selasa. Ada skit mood keje.  Hehe.. Nak keje pun kena ada mood.  Nak buat camne kalau takde mood? Tak keje la kot. Haha... Hari nie nak bertolak ke Ipoh jap untuk pegi amik barang-barang stor.  Nak singgah TM Point jap gak, nak masuk streamyx kat umah.  So, senang skit nak online. Senang skit nak blaja FOREX.


Semalam da test demo, da faham skit.  Tapi ada banyak lagi kena blaja.  Betul cakap pakar motivasi, langkah pertama itu la yang paling susah orang nak buat.  Macam-macam alasan dalam otak aku yang menentang apa yang aku nak buat.  Risiko tinggi la. Ya, memang risikonya tinggi kalau aku terus terjun tanpa ilmu apa-apa.  Tapi aku boleh reducekan risiko tue dengan mencari ilmu mengenai FOREX tue.


Package yang aku nak amik nie, skali dengan netbook. Ada 2 pilihan, yang pertama Netbook 1 Malaysia dan yang kedua Netbook HP.  So, aku pilih Netbook HP la.  Tapi kena tambah RM29 lagi untuk tempoh 2 tahun. Pastu, bayar harga biasa je.  Ala.. Macam kita nak beli handphone la, kita nak cari kualiti yang boleh dipercayai, contohnya antara CSL dengan Sony Ericsson, saya mesti pilih Sony Ericsson sebab kualiti yang saya tahu baik daripada CSL yang tak berapa saya tahu bagaimana kualitinya.  Hehehe... Panjang lebar penerangan saya. Hehe..


Oklah. Takat nie je kali nie.  Sambung next time.


Adios.


Wassalam.
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment