KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, January 13, 2011

FASHA SANDRA - LEPAS PARTI HALLOWEEN, BERBIKINI DI BALI PULA...


Salam sejahtera semua.

Pada pembukaan tahun 2011, kita disensasikan dengan kisah Fasha Sandra berbikini di Bali.  Tak kira la di surat khabar or di internet terutamanya laman sosial facebook, kisah ini menjadi sangat panas.  Pelbagai komen yang diluahkan.  Dan kebanyakkannya kurang menyenangkan.  Isu ni mesti akan memberikan tamparan yang sangat hebat kepada Fasha Sandra.


Sebelum ni pun Fasha Sandra meledakkan dunia hiburan dengan isu dia menyambut Parti Halloween.







Sepatutnya Fasha Sandra sedar dirinya merupakan artis.  Artis ni apa saja mereka buat, akan diperhatikan.  Sekarang ni isu dia berbikini di Bali.





Fasha Sandra telah membuat permohonan maaf di facebook.  Itu je yang mampu dia buat.  Nasi dah jadi bubur.  Harap Fasha Sandra dapat jadikan iktibar daripada kesilapan ini.

Wassalam.

-nasz-

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. nama same. . . tapi minta dijauhkan begitu.. huu^^

    ReplyDelete
  2. fasha (nama terbalik) : ye betul tu. minta dijauhkan.

    Primadona lofa : kalau hitam bleh pakai krim pencerah bagi putih balik..tapi putih tak ori la..haha...

    ReplyDelete
  3. jauhi la dr pkre cmntu..follow u..:)

    ReplyDelete
  4. kyna: betul tu..harap macam tu la..

    ReplyDelete
  5. pakai je seksi. tapi xseksi pn..hehe

    ReplyDelete
  6. Hal smacam tu sdh biasa terjadi pada dunia artis, sekarang minta maaf besuk paling juga berbuat yang lain lagi....

    ReplyDelete
  7. org minat gile dgn fs,tp perangai dia tu mcm mencacatkan penampilan dia yg lawa tu.sedih betul kan.Maklumlah org cantik :)

    ReplyDelete