KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, January 22, 2011

AKU BENCI PENGKID!!!!


Salam sejahtera semua.

Aku tahu isu ni isu lama.  Tapi aku sendiri dah pun terkena.  Awek yang aku kenal lebih 2 tahun senang-senang je Pengkid sial amik. 

Aku nak ingatkan kawan-kawan aku kat luar sana, JANGAN SESEKALI BENARKAN AWEK OR ADIK PEREMPUAN OR SESAPE SEDARA PEREMPUAN KORANG RAPAT DENGAN PENGKID SIAL, pasti akan berlaku perpecahan.

Dorang selalunya akan guna taktik "adik angkat" or "kawan" untuk rapat.  Kemudian, dorang akan hasut awek tu sampai dia minta break up dengan pakwe dia.  Pengkid ni akan layan awek ni sampai awek ni jatuh cinta dengan si Pengkid sial tu.

Ini bukan cerita bohong sebab aku cite melalui pengalaman aku sendiri.  Akibat tu, aku telah ambik keputusan drastik untuk membenci semua Pengkid.

Adios.

-nasz-
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment