Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, December 2, 2012

SAYA TELAH KEMBALI!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakan-rakan blogger.

Setelah beberapa lama blog saya ini diblock oleh pihak Google disebabkan ada Hackers yang masukkan virus, akhirnya blog dan url saya ini berjaya dibersihkan dari senarai blacklistihak Google. Tetapi saya terpaksa memadam blog yang saya bina di platform Wordpress berhostingkan NetKL disebabkan virus tersebut diletakkan di blog itu.

Kini saya kembali di blog yang lama tetapi url saya tetap sama. Memang pada mulanya saya dah rasa hampir putus asa dan kecewa sangat-sangat. Sebab blog ini adalah antara blog yang terawal saya bina. Jumlah post pun dah melebihi 1,000 dan jumlah komen dah melebihi 10,000.

 Macam mana saya clearkan url blacklist saya di Google?

 Saya telah hantar Request kepada pihak Google untuk Reconsider untuk check semula blog saya ini dengan memberikan penerangan yang terperinci dan Alhamdulillah, url blog saya telah dikeluarkan daripada senarai blacklist Google.

Saya telah kembali!

 Hehehe.

 Wassalam.

 -NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. welcome back Mohd Naser. patutlah lama menghilang . ada kes rupanya :D ingatkan busy :D

    ReplyDelete
  2. selamat kembali, post entri banyak2.hehe

    ReplyDelete