Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, December 12, 2012

PPJJ

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Semalam saya baru selesai mengisi borang permohonan online Program Pendidikan Jarak Jauh USM. Saya pernah cuba mohon tahun lepas tapi tak ada rezeki. So, tahun ini saya mohon semula.

Saya dah ada Diploma. Memang sejak saya di UiTM Seri Iskandar lagi saya dah plan untuk sambung belajar secara PPJJ di USM. Tapi, saya tak berpeluang setakat ini. Cuma sekarang baru ada peluang untuk sambung belajar. Saya apply course Degree in Operation Management with Honor.

Dapat atau tak dapat, saya tetap cuba apply. Kalau dapat, saya boleh sambung belajar ke peringkat Degree pula. Kan?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment