Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, October 18, 2011

SEGMEN GENK : SEGMEN I JOM KENAL

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak join segmen yang dianjurkan oleh Genk plak. Dah lama gak tak join segmen. Lagipun segmen macam menarik je. So, saya decide nak join dengan penuh keindahan hati nurani yang bersih dan suci lagi. Hehehe.

Genk suruh ceritakan sikit tentang asal saya dan blog saya. Oklah. Share sikit ek? Hehehe.

Nama penuh saya Mohd Naser dan dalam blog saya panggil diri saya Nasz. Nama blog saya adalah nama saya cuma tambah dot com je dan menjadikan ia "Mohd Naser.com". Saya ni jenis yang simple saja. Tak reti nak bergaya atau melaram. Cuma tahu pakai baju dan seluar yang bagi saya cukup untuk tutup apa yang sepatutnya ditutup.

Saya suka makan tapi sekarang tengah kurangkan makan sebab rasa macam diri ni dah gemuk sikit. Saya dah kerja dan mungkin akan sambung belajar tapi secara jarak jauh. Tapi, bukan masa terdekat ni sebab masih menstabilkan kewangan saya. Saya belum kawin lagi dan takde calon lagi. Lagipun, tak terasa lagi nak couple or kawin lagi sekarang. Biar jodoh yang menentukan. Hehehe.

Itu jelah. Banyak-banyak nanti korang boring plak kan?

Tarikh tutup : 22hb Oktober 2011 (11.59 malam).

Korang tak nak join ke?

p/s : Salah satu usaha untuk tingkatkan trafik dan follower. Di samping support blogger lain. Tak rugi pun. Kan?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

18 comments:

  1. singgah jap..
    dri segmen yg sama ^^

    ReplyDelete
  2. saya dari segmen sama.jemput singgah blog sy ye :)

    ReplyDelete
  3. shiema singgah dan follow sini. jom terjah, singgah, follow dan join segmen shiema pulak jom !

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan..
    singgah dari segmen yang sama...
    follow ur cute blog~

    (^__^*)

    ReplyDelete
  5. tengah busy.....akan cuba update entry dengan join segmen ni nanti....

    ReplyDelete
  6. nasz mmg rajin join segmen :)




    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  7. dari segment yg sama
    sudah follow blog anda =)
    follow blog saye jugak ! =D

    ReplyDelete
  8. salam..tq sbb sggh blod..done follow u2 ^_^

    ReplyDelete
  9. jln2 sini plak (^____^) thanks singgh

    ReplyDelete
  10. okay sy suda follow awk balek..btw tengkiu byk2 taw..
    :)

    ReplyDelete
  11. hai....salam perkenalan..dri segmen yang sama....thanks sudi singgah blog kite...sdh follow :D

    ReplyDelete
  12. dtg dari segmen yg same..
    jom singgah cniey pulak..
    http://bloggerhaniada.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html

    ReplyDelete
  13. ehem-ehem. salam kenal awak. nice blog you got there :)

    ReplyDelete