Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, October 17, 2011

"BETUL TAK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang join Segmen Nasz : Kumpul Dan Serang. Ramai gak yang join. Kira OK lah bagi blogger baru macam saya ni. Kalau Abang Ben buat segmen, confirm dalam masa beberapa jam dah ada lebih 100 blogger join. Hehehe. Takde perasaan dengki pun. Saya jadikan itu satu cabaran untuk diri saya dan juga blog saya.

Korang yang tak join pun, boleh menyerang gak. Korang serang sampai blog dorang tu "hang". Hehehe. Anyway, macam saya cakap, sape yang usaha lebih, dia dapat la lebih. Sape yang duduk goyang kaki, dapat gak. Dapat kurang je la.

Saya ada terima beberapa feedback yang trafik naik dengan tinggi dan follower pun bertambah. Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya tercapai gak hasrat saya. Korang pun dapat kenal dengan kawan-kawan baru kan?

Kalau ada salah dan silap, harap maafkan saya ye?

p/s : Ingat nak buat satu lagi segmen. Segmen review mereview. Korang rasa patut buat tak? Sebab segmen lepas baru sangat habis.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. x sempat nak join. bz memanjang mgg lps. mgg ni pun nampak gayanya...

    ReplyDelete
  2. buat je,keke~kalau smpat nnti sy join lagi...=)

    ReplyDelete
  3. x sepat nk join pun segmen nasz... :( bz la...

    ReplyDelete
  4. akak pun x sompat nak join,.. minggu PAT nak tanda kertas pas tu nak buat teks ucapan majlis graduasi lagi.. abis la x leh bw.. hupdate blog pun x boleh..

    ReplyDelete
  5. buat je Abg Nasz.. sebab spantang saya dah berakhir.. haha..

    ReplyDelete
  6. asyik terlepas jer segmen abg nasz... harap segmen akan datang x terlepas..:)

    ReplyDelete
  7. terlepas jugak...sebab bz nie...n3 puun tak sempat nak fikir...

    ReplyDelete
  8. betol3..ana x sempat nk join pun tp ana p serang gak semua yg join segmen nasz tu..abeh gak la smua ana serang..alhamdulillah pulangannye mmg best..hehe..nasz buat je pape segmen, konfem ada yg join.. sbb ana rase nasz dah ade readers + folower yg setia mengikuti segala segmen yg nasz buat...ana sebagai jiran pun boleh tompang gak..hehe






    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  9. terima kasih ye..segmen serang menyerang ni..saya ni tak sempat nak rajin,tapi terajin la pulak..

    ReplyDelete
  10. Perbanaykkan lagi biar ramai yang baru nak menapak join. :) syabas.

    ReplyDelete
  11. hai en nazs, saya dah follow.. thanks cz sudi follow saya..:)

    ReplyDelete
  12. hehe..buat jer..hari tu x sempat nak join segmen serang menyerang tuh..ni kalau ada segmen baru..saya dh bersedia nk join nih hehe..

    ReplyDelete