KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, July 18, 2013

BERGALAU DAH DAHI ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Mayeesa sekarang ini dah suka sangat memanjat. Merangkak dan duduk pun belum betul-betul, ada hati nak berdiri sekarang. Berdiri kalau pegang dengan kedua belah tangan, tak apa la juga. Tapi, nak berdiri macam orang besar, sebelah tangan pegang dan sebelah tangan lepas.

Kalau nak perhatikan dia setiap masa, memang tak mampulah. Tapi saya dan isteri cuba untuk sehabis baik untuk elakkan Mayeesa terjatuh masa berdiri. Tapi malangnya malang tiadalah berbau. Kalau berbau, bukan malanglah namanya. Kan? Hehehe.

Mayeesa terjatuh dan bergalaulah dahi dia. Menangis sekejap dan terus memanjat balik. Mungkin Mayeesa dalam proses untuk belajar berdiri. Umur baru 6 bulan lebih tapi dah ada hati untuk berdiri macam orang besar, berdiri dengan sebelah tangan.

Takpelah. Telatah sebeginilah kita akan rindu bila kita dah tua dan Mayeesa dah besar nanti. Takkanlah masa dia dah besar nanti, kita nak suruh Mayeesa memanjat kita kan? Hehehe.

p/s : Saya ceritakan apa yang isteri saya ceritakan.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. salam ramadhan, lama tak singgah sini... alalalal comey nyer dia...

    ReplyDelete
  2. dah besaq mayessa.. comel je anak buah ni..

    ReplyDelete