Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, July 17, 2013

"BOS, BILA NAK BALIK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Disebabkan isteri saya mengalami kebosanan dan Mayeesa mula melalak sebab bosan, terpaksalah wife saya bawa Mayeesa berjalan-jalan pada satu petang yang indah. Kedudukan rumah kami dengan pejabat yang amat dekat membawa wife saya dan Mayeesa menjengah saya di pejabat walhal masa pejabat telah habis. Mungkin Mayeesa dah rindu papanya.

Saya dengan segera menghabiskan kerja yang berbaki dan mengambil Mayeesa dari perlukan ibunya. Lantas saya dudukkan di kerusi saya. Lagaknya dah macam bos saya perhatikan. Wife saya terus tercuit hati untuk mengambil gambar 'bos kecil' yang baru itu.

Memang comel je Mayeesa duduk di kerusi bos. Dah macam bos pula saya tengok. Dengan wajah serius dia memerhatikan kami. Mungkin di masa hadapan Mayeesa akan menjadi seorang bos? Insya Allah. Sama-sama kita doakan.

p/s : Ini entry lama sebenarnya tapi saya baru saja tulis.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment