KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 29, 2013

BUTA HURUF KE?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Terang-terang bersuluh dengan lampu kata Lelaki tidak dibenarkan masuk ke Bilik Menyusu tapi ada seorang lelaki dengan isterinya menonong je masuk tanpa rasa bersalah.

Apa yang saya dengar, dorang tertinggal telefon bimbit di dalam tapi tak boleh ke si isteri je masuk? Si suami duduk je luar. Hormatlah sikit kaum perempuan nak menyusu anak mereka dengan aman.

Selepas dorang keluar, isteri saya masuk pula dengan Mayeesa. Tengah saya duduk di kawasan luar tempat menukar lampin, menonong je lelaki yang sama mendukung masuk balik ke dalam bilik tersebut. Saya terkejut.

Kemudian, saya nampak dia keluar dan saya pun tengok muka dia sambil berkerut dahi. Dia pun tunduk je dan terus berjalan keluar. Dia ingat bilik menyusu ni bilik yang sesiapa pun boleh masuk ke? Mana rasa hormat dia pada orang lain?

Kalau kena kat korang, korang takkan tengok je?

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. ni jenis lelaki yg tak ada kesedaran sivik..

    ReplyDelete
  2. Mungkin dia x sengaja cik, maafkan jelah.

    ReplyDelete