Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, November 20, 2012

TAKKAN DENGAN BANGLADESH PUN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya baru saja selesai menonton Perlawanan Persahabatan di antara Pasukan Harimau Malaya dengan Pasukan Bangladesh. Taklah tengok betul-betul cuma tengok macam tu saja. Saya kecewa juga sebab hanya seri dengan Pasukan Bangladesh.

Terfikir juga saya, kalau dengan Pasukan Bangladesh pun tak boleh nak menang, macam mana nak lawan pasukan-pasukan Negara lain yang lebih kuat? Sepatutnya, Pasukan Bangladesh ini untuk beri pengalaman dan persediaan bagi menghadapi pasukan yang lebih kuat.

Tapi, saya masih berharap Pasukan Malaysia dapat bangkit dari kekalahan berturut-turut dalam perlawanan persahabatan ini. Dalam permainan tadi pun, saya perasan permainan Pasukan Malaysia agak berterabur dan tak ada komunikasi antara pemain.

Mungkin Rajagopal boleh cari kaedah dan cara untuk satukan semula para pemain Pasukan Harimau Malaya ini. Bila semua pemain dah bersatu dan dah 'satu kepala', Pasukan Harimau Malaya pasti akan hebat.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment