Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, November 20, 2012

"1ST SEGMEN : JOM JADI FOLLOWER SAYA BY ARRIEN AMANI"

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kali ini nak join segmen pertama oleh blogger Blog Pink Creation. Dari design blog dan tajuk blog dia, saya yakin penganjur segmen ini minat warna pink. Hehehe.

Dia nak tahu berapa follower saya. Actually, blog asal saya telah diserang virus dan terpaksa didelete supaya tak jangkit kepada blog-blog lain. Sekarang ini saya terpaksa kembali menggunakan blog lama ini tapi tak apa sebab saya masih ada blog lama ini untuk terus berblogging.

Follower Sekarang : 2327

Target Follower Saya : Entahlah... 10,000 kot?

Hahaha. Banyak kan target Follower saya? Boleh dicapaikan atau tidak? Korang rasa boleh tak?

Saya nak tag:

Nabila Medan

Kalau korang nak dapat hadiah, segmen tidak menyediakan hadiah. Tetapi, peluang untuk tambah follower korang dan juga trafik ke blog korang. Tarikh tutup segmen ini, penganjur cakap tak tentu lagi. Jom meriahkan segmen pertama si dia ini.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. hi dri segmen yg sme..done follow u..sye follow gune nme suhana..jom follow sye balik? thx :)

    ReplyDelete