Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, February 3, 2013

PENDAPATAN NUFFNANG = RM128.36


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah, saya dapat juga Cash Out pendapatan daripada Iklan Nuffnang di blog saya. Walaupun tak lah beribu seperti otai-otai di luar sana tapi saya masih cukup berpuas hati dengan hasil ini.


Walaupun pelbagai halangan saya untuk terus berblogging, saya masih mampu untuk meraih pendapatan yang bagi saya cukup bermakna. Sebab apa? Di luar sana, ramai yang berusaha untuk dapat pendapatan seperti ini tapi masih tak berjaya. Macam mana saya tahu? Saya pun dulunya salah seorang daripada mereka.

Pendapatan kali ini hanya RM100 lebih saja tapi bagi saya mungkin boleh ringankan sikit beban hidup saya. Sekurang-kurangnya ada juga pendapatan saya dalam berblogging. Taklah hanya membuang masa saja. Saya tahu blog saya ini cuma blog picisan kalau nak dibandingkan dengan blog-blog hebat di luar sana. Tapi, saya tetap berbangga dengan blog saya. Sebabnya saya ada blog dan saya masih update blog saya.

Dan yang paling penting adalah saya masih ada rakan-rakan blogger yang masih sudi singgah dan membaca entry-entry di blog saya. Terima kasih saya ucapkan di atas lawatan korang semua. Sila-silalah datang lagi ye? Hehehe.

Anyway, terima kasih kepada Nuffang kerana sudi memberi saya peluang untuk menjana pendapatan walaupun tak sebanyak mana tapi saya tetap bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan oleh Allah ini. Semoga Nuffnang dapat meneruskan pemberian iklan-iklan di blog saya yang tak seberapa ini. Amiiinnnn.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. tahniah... ^_^

    aah, knape ek sy punye akaun nuffnang still 0.00?
    well, snanye sy baru bkk akaun nuffnang last month..
    tp, tu la...x kan x naik lgsg even 0.10?

    *sori bertanya..sy bdk baru blaja... :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah....rezeki mayeesa tu!

    ReplyDelete