Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, February 5, 2013

CONTEST : BLOG BERTUAH 2013

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengah blogwalking berselang seli dodoikan Mayeesa, terjumpa satu contest yang dianjurkan saudari Eza Haniza. Nampak macam menarik dan simple je syarat nak join. So, saya decide nak try join. Mungkin ada rezeki Mayeesa kan? Hehehe.

Cik Eza Haniza ni minta 3 sebab kenapa sepatutnya blog saya terpilih sebagai blog yang terbaik. Saya pun rasa blog saya ini blog yang biasa-biasa je. Tak ada apa-apa keistimewaan pun. Tapi, saya bagi jugalah sebab-sebab kenapa blog saya patut terpilih :

1. Blog saya ringan dan simple saja. Saya cuba nak jadikan blog saya ini sesimple mungkin supaya mudah blogger lain explore blog saya.

2. Entry yang saya tulis taklah panjang sangat dan taklah pendek sangat, sedang-sedang je. Lagipun, saya suka gunakan bahasa mudah dan santai. Kita dah selalu sangat tengok ayat santai di luar dunia blogger kan? So, bacalah blog saya dengan santai ye? Hehehe.

3. Blog saya ini adalah Identiti diri saya. Apa yang saya tulis di blog ini memang lahir secara spontan dari hati dan minda saya. Apa yang korang tengok di blog saya, itulah diri saya yang sebenar.

Blog picisan saya ni taklah kemas mana. Biasalah, blog orang lelaki memang tak ada bling bling dan sebagainya. Saya rasa macam semak je widget-widget tu. Lagipun, saya nak pastikan blog saya ringan dan senang loading.

Contest ini tamat pada 7hb Februari 2013 jam 12.00 tengah malam. So, jom ramai-ramai join contest ini. Mungkinkah ada rezeki korang?

p/s : Kepada blogger yang datang melawat ke blog saya ini, kalau rajin, tolong beritahu Cik Eza Haniza kenapa blog saya layak terpilih ye? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM. SALAM KENAL. SINGGAJ DR CONTEST YANG SAMA. JOM KE BLOG SAYA http://samdia.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html DONE FOLLOW

    ReplyDelete
  2. salam, balas kunjungan, done follow ini, eh awak sama umur dengan hubby saya, alhamdulillah awak dah ada cahaya mata, kitorang dah 2 tahun blom ada rezeki. comey puteri awak..;-)

    ReplyDelete