Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, February 8, 2013

HADIAH DARI BLOGGER UNTUK MAYEESA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Petang tadi terima satu bungkusan yang dihantar menggunakan Pos Laju ke rumah saya. Rupa-rupa bungkusan itu daripada sahabat saya di dunia blog ini, saudara Remy Hazza. Hadiah yang dihantar ini adalah untuk Mayeesa.

Terima kasih banyak-banyak ye Remy? Susah-susah je. Nanti Remy kahwin, jemputlah, kalau tak ada aral melintang, In Shaa Allah saya akan sampai dengan hadiah untuk Remy pula.

Saya kenal Remy ini melalui dunia blog saja. Belum pernah bersua muka mahupun keluar minum sekali. Mungkin suatu hari nanti, kita akan berjumpa dan mungkin juga saya akan anjurkan Mini Blogger Gathering untuk rakan-rakan blogger berkumpul sambil berkenal-kenalan dan mungkin boleh main bowling sama-sama.

Entah bila saya nak buat kan? hahaha. Kalau jadi buat Mini Blogger Gathering tu, korang setuju tak?

p/s : Uncle Remy, Mayeesa cakap terima kasih sebab bagi hadiah kat Mayeesa. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. sama sama mayeesa......
    bila nak buat blogger gathering tu.... boleh remy bermain dgn mayeesa sekali....... mesti best masa tu......

    ReplyDelete
  2. uncle remy kami nak jgak adiah ! heee ~ baby baru kahh ?

    ReplyDelete