Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 14, 2012

"BABY KITA TENGAH BER'DANCING'"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi wife saya sms kata dia dan emak mertua berada di Klinik Pakar Wanita area Klang Selangor. Memang saya ada suruh wife saya pergi check kandungan baby semalam (Baca di SINI). Tapi, semalam dia busy melawat rakan sekerja yang baru lepas bersalin. So, dia janji nak pergi hari ini.

Kali pertama pergi check adalah pada 12hb Mei 2012 (Baca di SINI dan SINI). Hari ini sudah 14hb Jun 2012. Memang doktor ada beri appointment dalam masa dua minggu dari tarikh kali pertama check kandungan tapi disebabkan banyak hal yang tak dapat dielakkan. Tak dapatlah pergi pada masa itu.

Terasa rugi tak dapat pergi sebab doktor scan perut wife saya untuk tengok keadaan baby kami. Wife saya cakap, baby kami memang nampak seperti ber'dancing' sebab nampak seluruh badannya termasuk kaki dan tangannya bergoyang-goyang. Doktor yang scan dia pun cakap perkara yang sama.

Teringin nak tengok tapi tak boleh sebab saya sekarang sedang kerja kat Perak dan wife saya duduk dengan emak mertua di Selangor. Sementara saya settlekan hal kuarters di sini, saya biarkan dia duduk di sana. Kuarters dah boleh masuk, dia akan datang tinggal dengan saya.

Wife saya beritahu yang doktor maklumkan kandungan wife saya dah mencecah 9 minggu 6 hari. Jantina baby kami belum dapat dipastikan lagi. Excited? Mestilah. Nervous? Mestilah. Hehehe.

p/s : Saya minta wife saya printkan scan baby kami. Nak tengok juga. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. tahniah...bkl bergelar ayah tak lama lagi...

    ReplyDelete
  2. tahniaahhh !! satu perasaan yang sukar digambarkan ketika ini kan ? Rasa am nak lari satu dunia je.. hehe ..

    ReplyDelete
  3. tahniah abg naser. :) daddy to be.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau berdancing agaknya gegirl tak?..hihi..
      anak saya masa 1st scan doktor cakap 'bersilat ke ape budak nie. tak duduk diam'.hehe
      apapun tahniah..bakal jadi ayah..

      Delete
  4. sukanya nasz ye......
    mesti tak sabar nak tunggu baby keluar.......
    nanti kirim salam kat baby tau !

    ReplyDelete
  5. perasaan eksaited lain macam apabila sudah sah bakal bergelar bapa...tahniah Nasz

    ReplyDelete