Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, June 26, 2012

"UPDATED LAH BLOG BRO..."



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya sangat busy hari ini sebab ada banyak kerja kena buat. Lagipun, hari ini saya terpaksa ke TMPoint Teluk Intan untuk hantar borang penukaran alamat dan pindahkan talian telefon serta streamyx ke rumah baru saya. Memang tak sempat nak updated blog.

Balik je dari Teluk Intan, saya terus buka blog dan check bahagian komen yang saya nak approvekan. Terjumpa satu komen ini suruh saya updated blog. Terkejut juga saya. Sebab tak sangka ada juga orang yang baca blog saya dan lagi-lagi minta saya update blog saya ini.

Kepada FAIZMIN, terima kasih sangat-sangat sudi baca blog saya yang cikai ini dan juga paling saya berterima kasih kepada awak kerana ingatkan saya supaya updated blog saya.

p/s : Tak sangka saya. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. best nyer... ada org take care pasal blog nasz.....
    remy pun sama tau!

    ReplyDelete
  2. bgusla ade yg alert kan..;)

    ReplyDelete
  3. pergh.. mesti pembaca setia.. hehehe

    ReplyDelete
  4. macam CP jugak , bile tak update , mule adew yang tanye , saket kerr ?? kawen kerr ?? kawen yang takleyh blah tuh , hahahaha ~

    ReplyDelete