Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, May 13, 2012

LAST DAY...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Hari ini adalah hari terakhir untuk korang mengundi dalam Digi WWWOW Award. Selepas ni, korang dah tak boleh mengundi. So, jangan lupa mengundi saya di logo Digi WWWOW Award di side bar sebelah.


Dalam minggu ni, Bro Ben ada dedahkan mengenai ada orang offer dia untuk beli undi bagi peluang menang dalam Digi WWWOW Award tu. Tapi Bro Ben tak beli dan dedahkan. Dalam pertandingan sebegini pun ada penipuan. Kalau menang pun, best ke? Saya join pun sebab nak cuba nasib. Kalau menang rezeki bakal anak saya nanti. Kalau tak menang, terima je la.


Kan?


p/s: Jangan lupa VOTE saya hari ini untuk Digi WWWOW Award pada logo kat side bar sebelah.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. vote jgn tak vote.....
    gud luck nasz !!!

    ReplyDelete
  2. Gud luck. Btw, Beli undian itu adalah satu fitnah semata-mata. Mangsanya, pemilik link yang diberi contoh tersebut. follow up dengan entry ben berikutnya. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah baca. saya pun nak minta maaf tapi saya memang tak tahu link tu awak punya.

      kepada blogger lain, sila baca link ini untuk pencerahan. tq.

      saya dah baca. saya pun nak minta maaf tapi saya memang tak tahu link tu awak punya.

      Delete