Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, January 22, 2012

"KURSUS PRA PERKAHWINAN HARI PERTAMA SELESAI"

Assalamualaikum Dan Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah, semalam selesai sudah kursus Pra Perkahwinan untuk hari PERTAMA. Hari ini saya Dan tunang saya harus bersedia untuk menghadapi kursus ini untuk hari kedua.

Saya ambil kursus ini di Dewan Sultan Idris Shah di Shah Alam. Semalam saya tengok ramai gak yang hadir. Kebanyakkan bakal pengantin muda dari saya. Terasa ketuaan melanda diri saya. Hehehe.

Tapi penceramah pandai sampaikan ceramah dorang. Saya taklah rasa boring sangat. Apa perkara yang saya tak pernah faham, terus saya faham dan ada gambarannya. Korang yang single lagi tu dah pergi belum kursus pra Perkahwinan? Nasihat saya, baik pergi awal-awal. Nanti taklah kelam kabut macam saya ni.

p/s : Mula-mula je rasa macam boring. Pastu rasa best plak. Hehehe.
Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. InsyaAllah, jika ada keluangan masa, akan dihadiri.

    ReplyDelete
  2. pi kursus kawen ler best nasz !!!!
    lebih2 lagi kalau penceramah tu open minded..... semua dia nk crita....

    selamat berkhursus.....

    ReplyDelete
  3. pada saya..kan seronok kalo ambil sama2 dgn bakal suami...

    ReplyDelete
  4. kursus ni berapa hari ye?ingat nak amik kursus ni sem 2 nanti.

    ReplyDelete