Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, May 6, 2013

KORANG PERNAH BUAT MACAM INI?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Korang tengok gambar di atas. Saya mengaku kalau memasak di dapur, mesti saya buat perkara seperti kat atas. Takut woo... Minyak panas. Hehehe.

Biasalah tu. Saya bukan pandai masak sangat. Cuma masak yang simple-simple je bolehlah.

Anyway, ada sesiapa pernah buat macam saya ni  tak? Reply di ruang komen kat bawah tu.

From,

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. Haha, ini mcm takut kne minyak masak terpencit or terkena pada diri kita.. de gak la sesetenggah orang yg buat mcm ini kan nasz...

    ReplyDelete
  2. Saya juga buat begini semasa saya bergelar tukang masak amatur. Yelah, ketika hendak goreng ikan sahaja sudah terbayang pecikan yang merbahaya.

    Alhamdulillah, setelah menonton video master chef Malaysia, saya telah naik taraf tukang masak semi-pro.

    ReplyDelete
  3. Perkara ini terjadi apabila minyak panas bertemu air memang merecik. Kalau yang jenis melatah sudah bersilat di dapur. :-)

    ReplyDelete
  4. selalu buat...terutama kalau goreng ikan atau telur...... he3

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Saya takdala smpai tahap pegang penghadang,hehe, tapi kalau goreng ikn, bunyi meletop2 tu, saya pun terjerit jugk la sambil jauhkn diri,hahaha

    ReplyDelete