Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, January 26, 2014

TAK SANGKA SUSAH ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Sekarang saya berada di Desasiswa Tekun sebagai Pelajar USM.  Baru tadi saya studi Bab 4 dan Bab 5 Stastistik.  Mungkin suatu masa dulu bagi subjek macam ini tiada sangat masalah bagi saya.  Tetapi sejak lama meninggalkan alam pembelajaran, memang kali ini otak saya betul-betul dah berkarat.

Saya ambil masa jugalah untuk memahami satu-satu bab.  Bila saya dah faham, tengok soalan terus hilang kefahaman saya.  Rasa stress juga.  Tapi apakan daya, ini yang saya pilih, mengadap je la.

Ada sesiapa yang expert Stastistik?  Sila angkat tangan.

p/s : Lupa isteri pun expert Stastistik tapi tak boleh apa sebab jauh pula. Huhuhu.


Posted via Blogaway
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment