Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Showing posts with label buku. Show all posts
Showing posts with label buku. Show all posts

Wednesday, May 8, 2013

SAMBUNG IJAZAH SECARA JARAK JAUH DI USM...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Alhamdulillah. Saya berjaya menyambung pelajaran secara jarak jauh bagi Program Pengajian Ijazah Sarjana Muda Pengurusan (Kepujian) Pengkhususan Organisasi di Universiti Sains Malaysia (USM). Rasa nervous juga sebab dah lama sangat tak buka buku dan buat assignment.

p/s : Akhirnya impian untuk sambung belajar tercapai juga.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

Tuesday, July 10, 2012

NAK CARI BUKU PENJAGAAN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Minggu ini saya ada mesyuarat di Ipoh. Saya akan stay di rumah mertua saya di Kuala Kangsar 2 hari iaitu Khamis dan Jumaat. Kemudian, Sabtu dan Ahad saya akan balik ke rumah emak saya selama 2 hari juga. Ahad malam baru saya balik Bagan Datoh. Adil la kan? Dua-dua kampung saya balik.

Plan nak pergi Popular atau MPH untuk cari Buku Tentang Penjagaan Ibu Mengandung dan Anak Yang Baru Lahir. Saya ini dah la zero tentang perkara sebegini. Risau tersilap langkah. Kena cari buku ini untuk pastikan tiada kesilapan langkah berlaku.

Biasalah, inikan anak sulung kami. So, memang tak ada pengalaman langsung saya dan wife saya. Saya rasa anak kedua dan seterusnya pun mungkin yang ada pengalaman terkantoi juga. Inikan pula yang sulung. Memang gelabah juga saya nanti.

Harap dapat cari buku itu dan harap buku itu dapat bantu berikan cara yang betul untuk jaga wife saya yang tengah mengandung. Walaupun baru 3 bulan tapi kena prepare awal sebab utama kerana kami memang tak ada pengalaman.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

Sunday, May 6, 2012

"RAJINNYA DIA BACA BUKU"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Tadi banyak gak beli buku kat gerai Gempak Starz. Hehehe. Takpelah, asalkan wife saya suka baca pun dah ok.


Korang ada baca-baca buku apa-apa tak? Buku apa?


p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

HARI TERAKHIR PESTA BUKU DI PWTC...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Sekarang saya dan wife baru lepas berjalan sampai sakit kaki dan rasa nak terputus kaki di Pesta Buku PWTC. Hari ni hari terakhir dan alang-alang kami ke Kuala Lumpur, terua decide nak tengok-tengok dan jalan-jalan kat pesta buku ni.


Memang ramai lagi walaupun hari ni hari terakhir. Peminat buku masih berkerumun kat sini. Saya dapat beli satu buku. Itupun selepas puas memilih mana yang terbaik. Penat wife saya sampai terduduk dia. Hehehe.


Bagus pesta buku ni diadakan sebab senang orang nak cari buku faveret. Saya lebih prefer pergi ke kedai buku terpakai sebab harga murah dan buku cantik. Hehehe.


Korang dah pergi pesta buku ni? Cepat, hari ni last.


p/s : Jangan lupa VOTE saya setiap hari untuk Digi WWWOW Award di side bar sebelah ye?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka