Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, October 17, 2010

KENA TIPU LAGI!!!

Salam sejahtera semua.

Thanx sebab still sudi baca post aku yang merapu nie.  Tajuk post memang gempak. haha.. Yup, aku kena tipu lagi. Dengan awek aku.  Aku sedar yang aku nie tak sebagus mana. Aku nie tak sekaya mana (miskin je lebih..huhu..).  Aku sedar siapa aku.  Tapi mungkin aku tak layak ataupun apa yang aku buat tak cukup untuk dia.  Itu yang buat dia asyik tipu aku.  Aku nie bodoh kot? But, I still love her. Whatever she did, I still love her.  Cuma aku tak tau sampai bila aku boleh tahan lagi.

Actually, berkenaan tajuk yang agak gempak kat atas tue..huhu..'dia' pernah tipu aku sebelum nie semata-mata nak pujuk adik angkat perempuan dia yang merajuk..haha..ntahla.. Apa yang adik angkat dia dah buat kat dia aku pun tak tau.. Love is blind.. Mungkin betul kot?..Whatever..

Kemudian, this week, secara diam-diam dia balik penang lagi. Tak bagitau aku. Aku by the way ada no fon roommate dia n dia bagitau aku si 'dia' balik penang. Esoknya aku call, baru dia admit it. And then she just ignore me until now. Aku pun tak tau ape salah aku. Harap dia puas hati dengan apa yang dia dah buat.

Aku rasa tertampar..(aduh..sakitnya..haha). Cuma harap 'dia' jaga diri dia and harap 'dia' sentiasa hepi dengan adik angkat dia dan kawan-kawan dia. Aku nie bagi dia, cuma sesuatu yang tidak penting.  So, act as it is.

She want have her fun. I will have my fun. That it!

Orait. Takat nie je hari nie.  Esok sambung cite lain lak.

Adios.

Wassalam.
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment