Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 23, 2010

DAH LAMA SANGAT TAK NAIK FERI PERGI PULAU

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.

Saya baru je balik dari Penang.  Dah lama tak naik feri pergi pulau, try naik sekali 20hb September 2010 ari tue.  Tak banyak kenderaan sangat nak pergi ke pulau tapi nak balik ke butterworth, banyak gak la. Biasa la, hari Ahad.  Semua nak balik kampung.  Aku balik hari Isnin.  Hehe. Dapat avoid traffic jam. Aku ada la ambik gambar-gambar permandangan masa menaiki feri ari tue untuk tatapan rakan-rakan semua.










Tangkap gambar nie masa on da way nak pegi ke pulau.  Masa cerah dan angin bertiup sempoi je. Hehe..

Oklah. Takat ni je la kali nie.  Next time saya upload dan cite tentang kampung saya plak. 

Wassalam.

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment