Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, April 13, 2012

NUFFNANG CASH OUT KEEMPAT


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi saya berniat nak tengok Akaun Nuffnang saya. Saja tengok-tengok tapi Alhamdulillah, akaun saya dah cukup kouta untuk cash out. So, saya pun dengan pantas dan tanpa segan silunya mencash outkan earning Nuffnang saya.


Kotak yang bertanda merah tu adalah Cash out yang baru saya buat. Yang lain tu dah lama saya terima dan sudah pastinya dah lama habis. Hehehe. Nilai besar kat bawah tu adalah jumlah bayaran yang Nuffnang telah hantar selama saya berblogging. Nilainya tak besar tapi bagi saya yang dah cuba macam-macam cara untuk buat duit di internet, nilai ni adalah yang terbaik. Saya tahu ramai blogger yang pernah dapat berpuluh kali ganda ganda ganda daripada saya. Tapi, rezeki masing-masing.

So, kenalah tunggu dalam masa 30 hari untuk cheque Nuffnang sampai ke rumah saya. Sikit je. Jumlahnya seperti gambar di atas. Hehehe.

Anyway, terima kasih Nuffnang sudi beri saya income walaupun tak seberapa. Sekurang-kurangnya boleh saya makan KFC atau makan McDonald atau Kenny's Roger kan? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

18 comments:

  1. tahniah.. baru sebulan letak nuffnang ni.. try dulu..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..
    tahniah ler citra ni dah lama gak bloggong tp acc tu x pernah berganjak.. agak2 camna boleh nak dpt lebih ya.. ada tips tak

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. ada tips tak camna nak dapat lebih income tu

    ReplyDelete
  4. hai :)
    pun baru last week daoat cek dr nuffnang.cash out kali ke2
    beli selai slack hitam utk gi keje

    ReplyDelete
  5. ok lah tu... dr ain nie berape sen jer ada... :( tak tau la bile tahun boleh cash out...

    ReplyDelete
  6. Tahniah atas kejayaan Nasz. =)

    ReplyDelete
  7. tahnia.. teruskan usaha anda untuk mendapat lebih banyak daripada nuffnang

    ReplyDelete
  8. oh tahniah, brp lama utk dapatkan cash camtu.. saya paparkan iklan nuff, dalam 3 tahun.. dapat rm100 je..

    mmg sakit hati betul dgn nuff ni?

    salam perkenalan ye! Muaz Lelaki kacak

    ReplyDelete
  9. Wah, dah dapat cash out! Syoknyer.. Tahniah! ^_^

    ReplyDelete
  10. sempau lagi nak pau ayam seketul dua

    ReplyDelete
  11. Salam peserta contest #4 KakiWayang.com.

    Kami ada up satu segmen khas untuk network blogger review filem.
    Nak join Rakan Bloggers @ Kakiwayang.com?
    Boleh rujuk pada link di bawah ini :

    Segmen Khas - Rakan Bloggers @ KakiWayang.com

    Nantikan contest baru bulan depan.
    Terima kasih ye =)

    ReplyDelete
  12. bilalah saya nak dapat first cheque ni agaknyerrr???

    ReplyDelete
  13. wahhh..
    bestnye..
    dah empat kali tu..
    oh..jeles..
    :)

    ReplyDelete
  14. lmbt lagi kut lini nak wat cashout bru jer dpt 50 sen

    ReplyDelete
  15. lmbt lagi kut lini nak wat cashout bru jer dpt 50 sen

    ReplyDelete