Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, December 5, 2011

"LAMBATNYA"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Pagi dalam pukul 11.50 pagi, saya ke satu bank ni. Tak perlu lah sebut bank apa. Saya nak bank in duit untuk adik saya yang belajar di UiTM Arau. Dah isi borang semua, saya ambil nombor giliran.


"Lebih kurang 10 orang. Sekejap je ni"


Saya pun duduklah. Kemudian, saya terasa serangan aura mengantuk yang memengantukkan saya. Saya pun tutup mata layan mengantuk saya tu. Hehehe.


Korang bayangkan 4 kali saya bangun dan tidur balik tapi nombor giliran saya tak naik. Saya yang muka senyum ni terus cuba senyum tapi senyum yang dapat dilekatkan kat muka saya, senyuman pura-pura.


Mesti korang fikir, kenapa tak guna cash deposit machine? Masalahnya takde. Kebanyakan bank ni saya pergi memang tak ada cash deposit machine. Kalau ada pun, memang sangat-sangat jarang. Tapi saya tak pernah jumpa pun.


Dekat pukul 12.55 tengah hari, baru nombor giliran say naik. Sekejap je proses untuk deposit duit tu. Kalau ada mesin deposit lagi cepat.


Kan? Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. hui! 1jam gak nasz dok melangut + tersengguk2 tggu..perhh~






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  2. boleh cadangkan kat bank agar sediakan cash deposit...

    ReplyDelete
  3. tme practical dlu mawa slalu kne g bank..pena skali bank 2 rmai gila org smpi xde tmpt duduk..lenguh kaki nk dkt 2jam 2ggu

    ReplyDelete
  4. salam;
    aku juga dah kena kes macam ni di intitusi kewangan negara kita ni...

    ReplyDelete
  5. 10 org sampai sejam ke..brape kaunter je tu...tak pe la tak ramai org,boleh duduk dan lelap kejap kan..

    ReplyDelete
  6. ermm.. skg kan dah maju.. kalu xde CDM pun ATM pun ada.. leh transfer pakai MEPS. caj RM1 je. trus dpat.

    ReplyDelete