Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, March 1, 2011

Apesal.com - SALAH SATU PLATFORM UNTUK TINGKATKAN TRAFIK!!!

Salam sejahtera semua.

Seperti kita tahu banyak tempat kita boleh promosi blog kita untuk tingkatkan trafik ke blog kita.  Tapi, di sini saya nak ceritakan 1 Platform yang menarik dan berbaloi untuk dicuba dalam mencapai trafik yang tinggi.
Platform yang saya maksudkan adalah Apesal.com


Yang menarik, mereka ada sistem exchange ratio sebanyak 300%.  Ini bermakna, kalau kita mampu menarik sebanyak 100 klik ke apesal.com, pihak apesal.com akan menghantar 300 klik ke blog kita.  Menarik tak?

Nak daftar bukan mudah sebab pihak apesal.com akan review blog kita sebelum tentukan sama ada layak atau tidak.  Tapi apa salahnya kalau kita mencuba kan?

Saya akan terangkan cara nak daftar:

Mula-mula kita pergi ke website http://www.apesal.com


 Dah masuk je ke website tu, klik pada tab Daftar di atas.



Akan keluar page macam kat atas untuk terangkan macam mana apesal.com berfungsi.  Dicadangkan supaya baca baru faham macam fungsi apesal.com.  Pastu, scroll sampai bawah dan jumpa tempat untuk Daftar.



Nampak tak kotak kat bawah tu? Kat situ la tempat untuk daftar.  Simple je. Masukkan website dengan http://, nama, email dan anggaran trafik harian.  Lepas itu klik Add Site.  Selepas dah klik Add Site, akan kuar satu nota macam kat bawah screen shot bawah ini:

Pihak apesal.com akan review pendaftaran kita dalam masa 24 jam.  Mereka juga telah hantar 1 email ke mail box kita untuk memaklumkan pada kita.


Kalau pendaftaran kita telah diterima, pihak apesal.com akan hantar 1 email untuk maklumkan password. Macam screen shot kat bawah ni:

Kalau pendaftaran kita telah ditolak dengan sebab penolakannya, pihak apesal.com pun akan hantar 1 email macam screen shot bawah ni:
Oleh itu, saya sarankan apa saja keputusannya, kita cuba Daftar dulu dan lihat apa keputusannya.  Apesal.com ni dapat bantu kita untuk tingkatkan trafik, membina backlink dan menghubungkan blog kita dengan blog-blog yang lain.

Jumpa lagi lain kali.

Adios.

-nasz-

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments: