Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, November 23, 2010

DEMAM DENGGI!!

Salam sejahtera semua.

Hari ni nak cite tentang demam denggi ni.  Dah makin banyak kes demam denggi kat Malaysia ni.  Tak tau la apa Kementerian Kesihatan akan buat lepas ni.  Actually cite dia macam ni, semalam masa kuar dengan kawan serumah ke Teluk Intan, kawan aku dapat call daripada kawan kami kat Ipoh mengatakan kawan kepada kawan aku dan aku ni anggap semua kawan aku masuk hospital sebab demam denggi (kalau tak faham, baca berulang-berulang kali sampai faham ye?).  Masuk ICU gak la.  Aku terdiam la.  Tak tau nak cakap apa.  Kira kawan aku yang kena demam denggi tu dalam keadaan separuh sedar la.

Di sini aku nak la nasihatkan diri aku dan kawan-kawan kat luar sana, jaga kebersihan dan jangan biar air bertakung.  Sebab sekarang ni musim hujan.  Harap sangat kawan aku ni cepat sembuh.

Marilah kita sama-sama doakan kesihatan kawan aku tu ye?

Terima kasih.

-nasz-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. aha! kalu rase da ada tanda2 2, x rety2 nk g check..huhuu...so, jage la kshtan sblom trlambat..
    neway... jemput tgk entry..LELAKI CANTIK, WANITA HEBAT..aha!

    http://areenadira.blogspot.com/2010/11/lelaki-cantikwanita-hebat.html

    ReplyDelete
  2. baik cik areen..mengikut perintah..haha..

    ReplyDelete