Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Showing posts with label hadiah baby. Show all posts
Showing posts with label hadiah baby. Show all posts

Friday, June 8, 2012

HADIAH BAKAL BABY...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya buka facebook, ternampak kat wall isteri saya barang di bawah :


"Sape punya?"

Saya fikir isteri beli hadiah untuk kawan sekerja dia yang memang tengah mengandung. So, saya pun terus ke status wall yang ada gambar di atas.

Rupa-rupanya isteri saya dapat hadiah advance untuk bakal baby kami nanti. Terima kasih la susah-susah beli hadiah di atas tapi memang comel. Terima kasih sekali lagi.

Alhamdulillah. Rezeki baby yang bakal lahir menyerikan hidup kami. Lepas ini, blog saya akan penuh dengan kisah telatah baby kami la nampaknya. Hehehe. Tapi, lambat lagi pun.

Hadiah yang dapat masa kahwin hari itu pun belum kemas lagi. Berterabur je dalam rumah tu. Hehehe.

Anyway, kalau korang nak beli hadiah dan bagi kat saya, jangan lupa minta alamat nak pos atau kat mana nak jumpa ye? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka