Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, June 13, 2013

BUKAN TAK NAK UPDATE...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hampir dua minggu juga saya tak update blog saya. Masa sangat mencemburui saya. Dengan pelbagai program yang datang silih berganti sampaikan tak ada masa untuk kemaskini blog saya dengan kisah-kisah terbaru. Tapi ada ke orang nak baca ye? Hehehe.

Sekarang ini baru ada masa sikit untuk kemaskini blog ini bermula post ini. Insya Allah saya cuba luangkan masa untuk kemaskini blog dengan kisah menarik yang saya rasa patut dikongsi. Takkan semua perkara nak tulis dalam ini kan? Ada juga perkara yang terlalu peribadi dan perlu disimpan oleh saya saja.

Saya bukan artis ataupun orang yang ternama pun. Saya ini seperti tagline blog saya ini.

"Aku hanya seorang lelaki biasa yang hidup di muka bumi ini"

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment