Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, December 28, 2010

500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : SOALAN (2)


Salam semua rakan-rakan blog.  Saya baru je nak try join benda-benda macam ni dan tambah kawan baru.  Sesiapa sudi kawan dengan saya,silalah add blog saya ye?

Jawapan untuk contest 500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : SOALAN (2) ialah :


SOALAN  ( 2a )

renjerkabloi / http://nohfee.blogspot.com = ?

 Jawapannya : http://anisfarhanaaliman.blogspot.com - anis.farhana (97)


SOALAN ( 2b )
Berdasarkan blog ini , http://familymoza.blogspot.com
" Berapa banyak 'handmade wallet' yang telah mama jahit setakat ini.

Jawapannya : 4 buah handmade wallet 

Pendapat saya terhadap soalan nombor 2 ni sangatlah mencabar, saya kena check satu persatu link yang diberikan untuk mencari jawapan untuk soalan (2a).  Berpinau gak mata ni. Macam-macam jenis blog saya dapat tengok.  Bagus gak sebab bukan senang nak blogwalking semua blog-blog yang tersenarai itu.  Untuk soalan (2b), saya kena browse blog yang diberikan dua tiga kali untuk cari handmade wallet yang dimaksudkan.  Saya terkonfius dengan handmade bag yang lain.  So, saya kena bezakan untuk mengira jumlah handmade wallet yang telah dibuat.  Tetapi bagi saya soalan (2a) memang sangat mencabar.  Soalan (2a) memerlukan kesabaran yang kental dan daya pemerhatian yang sangat baik.  Saya terpaksa meneliti satu persatu blog yang tersenarai baru saya berjaya mendapatkan jawapannya.  Tetapi apabila jawapannya dikesan, hati saya begitu lapang dan gembira serta puas.  Syabas untuk abang Ben kerana berjaya mencipta soalan yang membantu otak saya yang semakin berkarat ini untuk berfikir.  Syabas sekali lagi.

Adios.
-nasz-
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment