Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Showing posts with label promote. Show all posts
Showing posts with label promote. Show all posts

Monday, July 2, 2012

SELAMAT DATANG LUQ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Akhirnya... Akhirnya saya berjaya. Hehehe. Akhirnya saya berjaya menarik seorang rakan saya untuk menjadi seorang BLOGGER. Rakan saya ini saya kenal masa belajar di UiTM Seri Iskandar tapi lepas itu terus lost contact. Tapi, berjumpa semula di Facebook. Terima kasih Facebook. Hehehe.

Dipersilakan...


Nama dia Luqman Al Fudail. Korang terjah la blog dia. Lagipun header dia pun simple dan nice. Saya suka header dia dan jeles gak. Hehehe.

Korang berkenalanlah dengan dia. Dia ini baik tau orangnya.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

Friday, February 10, 2012

"SERVICE TERBAIK...PERNIAGAAN PASTI MAJU"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Baru-baru ini saya dan tunang saya dapatkan perkhidmatan untuk cetak sesuatu. Bila tengok design dan kami pun setuju dengan design tu. Segala kesilapan ejaan semua telah disemak dan dibetulkan.


Tapi, bila barang cetakan siap, banyak betul kesilapan. Padahal masa kami check design, kami dah maklumkan yang manan perlu diperbetulkan. Bila diberitahu kepada orang yang sediakan service tu, kami pula dipersalahkan.


Design yang dipersetujui dengan design yang diberi langsung tak sama. Stapler pun macam cincai-cincai je. Sesetengah barang cetakan tu langsung tidak dicheck dan ada yang berbintik-bintik putih penuh dalam satu page.


Sepatutnya bila customer beritahu tentang perkara macam ni, dorang kenalah ambil perhatian dan selesaikan. Bukan menyalahkan customer tu balik. Even customer tu ada hubungan darah dengan kita sekalipun, service sepatutnya kena bagi extra excellent. Sebab nanti dia juga akan promote business kita tu kat kawan-kawan dia.


Yang pasti, saya takkan promote business orang macam ni dekat kawan-kawan saya. Buat malu diri sendiri je. Korang sanggup promote business macam ni kat kawan-kawan korang?


p/s : Kebanyakkan business orang melayu macam ni la. Tapi ada gak yang bagus tapi tak banyak yang kita boeh jumpa. Kalau kita jumpa, kita pasti akan pergi lagi dan promote kat kawan-kawan kita kan?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka