Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Showing posts with label bloglist nasz. Show all posts
Showing posts with label bloglist nasz. Show all posts

Tuesday, June 4, 2013

SEGMEN NASZ : "NASZ CARI BLOGLIST JUN 2013"


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Agak terlewat sikit saya buat segmen ini. Segmen ini adalah untuk mencari Bloglist Jun 2013 untuk menggantikan Bloglist Mei 2013 di side bar blog saya ini.

Apa fungsi bloglist ini?

Fungsi bloglist ini simple je. Mudah saya nak tahu apa rakan-rakan blogger saya update dan boleh saya terjah untuk baca entry dorang. Senang sikit kan? Tak payah nak susah-susah pergi dekat Google dan taip dan Search. Agak susah kalau begitu.

Cara nak join segmen saya ini ialah :

1. Buat satu entry baru. Copy dan paste gambar header saya di atas. Jangan lupa linkkan post ini ke entry korang tu.

2. Salin tajuk ini, SEGMEN NASZ : NASZ CARI BLOGLIST JUN 2013.

3. Korang ceritakan tentang blog korang. Simple je. Tak perlu panjang sangat.

4. WAJIB LIKE FAN PAGE DI BAWAH :


5. Publishkan post korang dan letakkan link korang tu kat kotak komen di bawah.

Segmen ini saya buka sampai 4hb Jun 2013 jam 11.59 malam. 

Setiap blog yang join segmen ini akan saya letakkan di bloglist Jun 2013 di sebelah bermula 5 Jun 2013.

Jemput join ramai-ramai.

Wassalam.

-NASZ-

Sila Tekan Like Jika Suka

Tuesday, April 30, 2013

SEGMEN NASZ : "NASZ CARI BLOGLIST MEI 2013"

SEGMEN TAMAT


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bulan April tahun 2013 sudah hampir melabuhkan tirainya. Lagipun dah lama sangat saya tak buat segmen untuk cari bloglist. Kali ini saya nak cari Bloglist bagi Bulan Mei tahun 2013.

Apa fungsi bloglist ini?

Fungsi bloglist ini simple je. Mudah saya nak tahu apa rakan-rakan blogger saya update dan boleh saya terjah untuk baca entry dorang. Senang sikit kan? Tak payah nak susah-susah pergi dekat Google dan taip dan Search. Agak susah kalau begitu.

Cara nak join segmen saya ini ialah :

1. Buat satu entry baru. Copy dan paste gambar header saya di atas. Jangan lupa linkkan post ini ke entry korang tu.

2. Salin tajuk ini, SEGMEN NASZ : NASZ CARI BLOGLIST MEI 2013.

3. Korang ceritakan tentang blog korang. Simple je. Tak perlu panjang sangat.

4. Kalau sudi, tagkanlah kawan-kawan korang dan like Fan Page saya kat sebelah atas kanan tu. Kalau tak sudi, takpe. Saya tak paksa.

5. Publishkan post korang dan letakkan link korang tu kat kotak komen di bawah.

Segmen ini saya buka sampai 30hb April 2013 jam 11.59 malam. 

Setiap blog yang join segmen ini akan saya letakkan di bloglist Mei 2013 di sebelah bermula 1 Mei 2013.

Jemput join ramai-ramai.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

Wednesday, June 27, 2012

SEGMEN : BLOGLIST JULAI 2012 NASZ


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bulan Jun 2012 hampir nak habis. Bulan Julai 2012 pun sedang menjelmakan dirinya. Walaupun tak berapa nampak lagi kelibat Bulan Julai 2012, saya nak buat segmen pencarian bloglist Nasz bagi bulan Julai 2012 nanti. Bloglist bulan Jun 2012 saya akan deletekan dan digantikan dengan bloglist Bulan Julai 2012.

Kalau korang berminat nak join bloglist Bulan Julai 2012 saya, korang perlu:

1. Buat satu entry baru dengan menge'copy and paste'kan gambar header saya di atas di entry baru korang itu. Jangan lupa untuk linkkan ke post ini.

2. Salin tajuk entry ini, "SEGMEN : BLOGLIST JULAI 2012 NASZ"

3. Korang jawab soalan ini, "Mengapa saya suka terjah dan baca blog Nasz?".

4. Dah siap? Publishkan dan letakkan link entry korang kat ruang komen kat bawah.

Senang je. Follow atau tidak blog saya ini, ikut suka hati korang. Tak perlu risau sebab saya tak paksa pun.

Segmen ini saya buka sampai 27hb Jun 2012 jam 10.00 malam.

Jom join ramai-ramai. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

Saturday, May 26, 2012

SEGMEN NASZ : BLOGLIST NASZ JUN 2012


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bulan Mei 2012 dah nak habis. So, saya akan remove Bloglist Mei 2012 dan gantikan dengan Bloglist Jun 2012. Oleh itu, saya nak buat satu segmen simple untuk cari blogger yang sudi join bloglist Jun 2012 saya ini.

Cara nak join:

1.  Buat satu entry, copy gambar header saya kat atas dan paste kat entry korang tu. Jangan lupa linkkan ke post ini.

2.  Salin tajuk ini, "SEGMEN NASZ : BLOGLIST NASZ JUN 2012"

3.  Letakkan link blog saya ini kat bloglist korang. (http://www.mohdnaser.com). Kalau sudi.

4.  Publishkan entry korang dan letakkan link kat ruang kat bawah ye?

Itu saja. Korang nak follow saya atau tidak, itu terpulanglah kepada korang.

Segmen ini saya buka sehingga 26hb Mei 2012 jam 11.00 malam.

So, jom ramai-ramai join segmen simple saya ini.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

Tuesday, November 1, 2011

SEGMEN NASZ : BLOGLIST NOVEMBER 2011

SEGMEN TAMAT
TERIMA KASIH YANG SUDI JOIN


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Diumumkan akan berlaku pembubaran Bloglist Bulan Oktober 2011 dan pencarian Bloglist Bulan November 2011. Seperti biasa, saya akan bubarkan Bloglist Bulanan saya setiap bulan dan beri peluang kepada blogger-blogger yang berminat untuk join bloglist saya.

Caranya:

1. Copy Pic Grafitti saya kat atas dan paste kat entry korang serta linkkan ke post ini.

2. Salin Tajuk ni, "SEGMEN NASZ : BLOGLIST NOVEMBER 2011"

3. Korang tulislah kenapa nak join bloglist saya. Ringkas pun takpe.

4. Siap? Publish dan letakkan url korang kat kotak komen di bawah.

Saya buka sekejap je. Segmen ni tutup pada 1hb November 2011 pukul 11.00 malam.

p/s : Ini dah kira segmen wajib setiap bulan. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

Wednesday, September 7, 2011

BLOGLIST NASZ BULAN SEPTEMBER 2011


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bloglist untuk Bulan Ogos 2011 akan dibubarkan dan saya akan buat bloglist baru untuk bulan September 2011.

Simple je. Sesiapa yang berminat, silalah ikut syarat kat bawah ni:

1. Copy dan paste pic header kat atas serta linkkan ke post ini.

2. Salin tajuk "BLOGLIST NASZ BULAN SEPTEMBER 2011" di entry korang.

3. Beritahu kenapa korang nak join bloglist Nasz?

4. Pastekan link entry korang tu kat ruang komen kat bawah.

Saya tak kisah berapa banyak pun yang join. Sikit pun takpe. Yang penting semua syarat kat atas ada. Hehehe.

Saya buka kejap je ni. Siapa cepat dia yang dapat la ek?

Tarikh Tutup : 7hb September 2011 (pukul 11.59 malam).

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka