Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.
Dah lama rasanya saya tak buat segmen. Kali ini saya nak segmen sekejap Nasz. Korang nak join? Korang kena:
1. Buat satu entry baru, copy header saya kat atas tu dan pastekan kat entry tersebut. Jangan lupa linkkan ke post ini.
2. Salin tajuk ini, "SEGMEN SEKEJAP NASZ : BLOG PILIHAN SAYA"
3. Korang nyatakan SATU blog mana pilihan korang dan letakkan link blog tersebut. Tak perlu huraikan blog itu. Letakkan nama dan link blog pilihan korang itu je. *Pastikan korang inform pemilik blog yang korang jadikan blog dia sebagai pilihan korang.
4. Publishkan post tersebut dan letakkan link post korang tu kat ruang komen di bawah.
Itu saja. Kalau korang kata susah juga, tak tahulah saya. Insya Allah saya akan sediakan satu list untuk korang blogwalking dan saling berkenalan. Korang boleh tengok blogger mana yang ada blog pilihan sama dengan korang.
Segmen ini tutup malam ini juga (20hb Jun 2012) jam 11.59 malam.
p/s : Tak tahulah ada orang join ke tak? Lama tak buat segmen sebegini. Hehehe.
Wassalam.
-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka
