Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, January 18, 2014

JADUAL KURSUS INSENTIF DAH KELUAR

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Jadual untuk Kursus Intensif Sidang Akademik 2013/2014 dah keluar.  Memang saya tahu kursus intensif ini bermula 21 Januari 2014 hingga 14 Februari 2014 dan cuma jadual baru saya perasan dah keluar.  Biasalah, kita ini bekerja dan jarang sangat nak buka website USM.  Saya dapat tahu pun dari rakan-rakan seperjuangan USM saya melalui Group Whatsup.  Kalau tak ada group ini, memang saya langsung tak tahulah.

Jadual ini nampak macam padat tapi tak semestinya sebab dia merangkumkan semua kos.  Saya nak kena tandakan sabjek mana yang saya ambil dan bila kelasnya.  Dah kembali ke zaman belajar semula saya ini.  Dah lama sangat saya tinggalkan buku dan otak saya pun dah berkarat sikit. Hehehe.

Ini merupakan semester / Tahun 1 Pertama saya.  Jadi, ini dah jadi pengalaman pertama saya belajar secara jarak jauh.  Sebelum ini, semasa saya ambil Diploma, saya belajar secara sepenuh masa.  Memang kerja saya belajar dan main saja.  Banyak masa yang terluang tapi sekarang ini ada komitmen lain.  Keluarga dan kerja. Kenalah saya belajar membahagikan masa.  Kalau tak, ke 'laut' la saya nanti.

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment