Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, December 9, 2013

MAYEESA ... 11 BULAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan semua.

Dah lama sangat saya mengabaikan blog saya ini.  Disebabkan bebanan kerja yang makin bertambah dan saya menyambung pelajaran secara jarak jauh di USM membataskan saya untuk mengemaskini blog saya ini.

Hakikatnya, itu cuma alasan. Sebab sebenarnya MALAS. Betul tak? Hehehe.

Mayeesa pun umur dah lebih 11 bulan.  Berjalan masih bertatih tapi gigi tumbuh awal. Ada pro dan con dia la kan? Gigi tumbuh awal, lambat berjalan. Cepat berjalan, gigi tumbuh lambat.

Alhamdulillah, Mayeesa semakin besar, semakin sihat. Cuma selsema sikit-sikit. Yang penting, mata dia tetap bulat seperti selalu. Hehehe.

Inilah buah hati saya yang kedua. Yang pertama sudah semestinya isteri saya kan?

p/s : Sibuk sangat sekarang. Letih.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment