Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 8, 2012

LIMA BUFFERED EARNINGS MASIH MELEKAT...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah kerana mempermurahkan rezeki saya. Sehingga hari ini, masih ada 5 Buffered Earnings yang masih melekat kat blog saya. 2 BE di blog NASZ GOLD TRADING dan 3 BE di blog ini MOHD NASER.COM.


Ucapan ribuan terima kasih juga kepada pihak Nuffnang kerana sudi memberikan saya campaign dalam penjanaan pendapatan online saya. Kalau sudi, berilah lagi banyak campaign kat saya ye? Hehehe.

Saya tahu Buffered Earnings yang saya dapat ini tak sebanyak blogger hebat di luar sana tapi rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.  Korang di luar sana, jangan putus asa, insya Allah, kalau dah rezeki korang, adalah habuan untuk korang daripada Nuffnang. Yang penting, betulkan niat berblogging dan tingkatkan teknik penulisan.

Ini adalah yang paling penting, promosi promosi promosi blog korang. Tips ini saya dapat dari Bro Ben. So, saya usaha untuk promosi blog saya kepada rakan-rakan blogger lain. Korang pun sama ye? Teruskan usaha. Jangan putus asa. Macam ceramah motivasi pula. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. wahhh!!
    untung lah
    Saya 2
    tu pun dah bersyukur sangat
    ^.^

    ReplyDelete
  2. tahniah.....
    remy takda apa apa pun...... tapi masih setia disini....

    ReplyDelete